Tuesday, 28 July 2020

Coordinator Ogos | Winichelen Wongkin











Bila salah satu EE warriors kata dia tak senang duduk, Winy pun dah sangat gelabah.
Tidur pun tak senang. Memikiran #Coordinator ni.
Julai belum menutup tirai tapi Winy sudah terfikir untuk ogos.
Bukan perkara mudah namun tak mustahil.
Winy punya azam yang tinggi.
Mohon doa semua rakan-rakan di sini.
“Ya Tuhan, kabulkanlah Winichelen Wongkin untuk nak rank coordinator Ogos 2020. Amen”
Yang tulus,
Winichelen|Coordinator Ogos 2020| Elysian Empire
Continue Reading

Monday, 27 July 2020

Jom Jana Pendapatan Bersama Shaklee | Winichelen Wongkin





Dapat bayangkan tak feeling bila bank akaun sunyi krik-krik?
Tiap hari login mengharap ada bunyi kaching-kaching. Manatau ada yang beri derma ka, tetiba ada bonus masuk ka.
Tapi selalunya mestilah remuk hati kan, yala siapa juga nak bagi dueet free.
Namun dengan usaha berbisnes akan ada magik datang tiap hari tau.
Of kos la dengan formula RAHSIA baru dapat feeling hari-hari Hari Raya. Yehuuu!
Jom mulakan dengan tekan butang kat keypad tu haa wasap Winy kita sembang-sembang.
Winy tak lah cakap terus dapat duit jejuts sehari tapi tiap bulan Winy tak pernah gagal untuk lahirkan penerima 2 3 angka sebulan tanpa culas.
Manatahu awak calon 4 angka pulak 😉
Continue Reading

Jom Kenali Ostematrix/ Ostenutrix Shaklee | WIinichelen Wongkin









KENALI OSTEMATRIX
⭐️Apa itu Ostematrix?
Ostematrix terdiri daripada:
🌈1,000 mg Kalsium
🌈400 mg Magnesium
🌈400 IU Vitamin D
🌈Boron, Mangan, Tembaga, Zink
⭐️Ostematrix dibuat daripada?
Sumber semulajadi - Limestone (batu kapur)
⭐️Fungsi Ostematrix
🌈Kesihatan tulang, gigi, kuku
🌈Membantu pengecutan otot
🌈Menstabilkan tekanan darah
🌈Bantu mengurangkan Gastrik
🌈Bantu mengurangkan kekejangan
🌈Bantu mengelakkan Osteoporosis
🌈Bantu mengurangkan Senggugut
🌈Bantu tidur yang nyenyak
🌈Bantu ringankan rasa sakit
🌈Bantu masalah sembelit
🌈Bantu kurangkan stress
🌈Mencegah terjadi Batu Karang
🌈Melindungi otot jantung
🌈Bantu penghasilan susu ibu
⭐️Shaklee Difference
🌈Bukan sekadar Kalsium, diformulasi dengan tambahan 6 jenis nutrien termasuk Magnesium, Vitamin D, Zink, Tembaga, Mangan, Boron.
🌈Kecil, mudah ditelan.
🌈Diserap sepenuhnya dalam masa 12 jam (diuji secara klinikal).
⭐️Gejala Kekurangan Kalsium
🌈Kejang otot (terutama di belakang dan kaki)
🌈Gigi mudah reput
🌈Kuku dan rambut rapuh
🌈Senggugut
🌈Penyakit Batu Karang
🌈Kerap pengsan
🌈Kegagalan jantung
🌈Sakit dada
🌈Kebas di sekitar mulut / jemari tangan dan kaki
🌈Mudah tersinggung / tertekan
🌈Lesu
🌈Sawan
🌈Psoriasis
🌈Kulit kering
🌈Kegatalan yang kronik
🌈Otot lemah
🌈Katarak
🌈Simptom Osteoporosis (sakit belakang, ketinggian berkurangan & membongkok, tulang belakang / pergelangan tangan / pinggul patah)
🌈Tekanan darah tinggi
⭐️Sumber Kalsium dalam pemakanan seharian:
1) Raw Milk - 1 cup: 300 mg (30% DV)
2) Kale (cooked) - 1 cup: 245 mg (24% DV)
3) Sardines (with bones) - 2 ounces: 217 mg (21% DV)
4) Yogurt or Kefir - 6 oz: 300 mg (30% DV)
5) Broccoli - 1 ½ cup cooked: 93 mg (9% DV)
6) Watercress - 1 cup: 41 mg (4% DV)
7) Cheese - 1 oz: 224 mg (22% DV)
😎 Bok Choy - 1 cup:74 mg (7% DV)
9) Okra - 1 cup: 82 mg (8% DV)
10) Almonds - 1 oz: 76 mg (8% DV)
Continue Reading